Member Aku:

Ahad, 26 September 2010

Suatu hari di hari raya... 2010

Permulaan perjalanan........


Dalam perjalanan nak balik kampung....


Hero-hreo aku nie....


My lovely famly...


Udah ler...jom bila nak sampai nie...


Malaysia yang kaya dengan kehijauan........ Perjalanan diteruskan menuju ke destinasi


Dah sampai ke kampung aku....


Tu dia... ada Jusco... fuhhh banyak sungguh perubahan... dah lama aku tak balik...


Sekolah rendah aku.... bangunan sekolah lama dh x ada... siap ada rumah pangsa sebelah sekolah... dulu tempat tu cuma bendang... jalan simen pun dh x ada...


Dulu tapak nie cuma bangunan setingkat saja.... bila tahun jadi tiga tingkat nie...


Jom pi Kg. Siam.... bukan Siam laa... Kg. Siam... kita tengok ada apa kat sana..


Setelah sekian tahun aku tak menjejak kaki ke sini... akhirnya aku datang juga...


Alhamdulillah akhirnya aku selamat sampai ke dentinasi yang memang aku nak tuju... Shukran...


Kubur arwah abah....



Kubur arwah abang aku..........



Selamat tinggal...Al Fatihah... Aidilfitri kali ini berpeluang aku jenguk ke sini... Alhamdulillah... syukur kepada Allah s.w.t


round-round pekan BM sat... sebelum nak pi ke Tmn Guar Perahu rumah kakak aku...


BM Supermarket... apa sudah jadi... dulu kat sini laa klu nak shopping raya... abeh riung satu pekan BM dok kena marah dengan mak sepanjang jalan... sbb aku nie baik sangat kot... hihihi


Anak-anak aku dan anak-anak mereka bermain bunga api....



Famly kakak aku bergambar dengan mak aku...


Anak siapa pulak nie... ehh... anak aku yang kecil sekali... aku ada tulis en3 tentang kelahiran dia dalam blog aku nie...


Anak buah aku dengan Tok dia orang.....

Tiada ulasan:

Yahudi musuh Islam