Member Aku:

Isnin, 27 September 2010

Pas tolak tuah... tolak RM4b

Assalamualaikum....

Ada baca surat khabaq ka?... Naik lemaih dengan cerita RM4b...

Pengerusi IDA World terkilan dakwaan Nik AzizOleh Sophia Ahmad

2010/09/24
PETALING JAYA: Pengerusi Eksekutif IDa World Group Sdn Bhd (IDA World) terkilan dengan kenyataan Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang mendakwa tidak tahu kewujudan syarikatnya atau bertemu dengannya.

Kepada syarikat berkenaan, kalau dah PAS tak sudi biaq pi laa... hampa bukan rugi apa pun kecuali hampa ada makna lain... RM4b tu kalau di agih-agih kepada rumah anak2 yatim atau keluarga miskin lagi bagus. Berapa ramai rumah anak yatim yang perlukan dana, hang pi masuk kampung2 pendalaman cikit masih ada lagi orang dok guna lampu pelita dengan air telaga lagi... Hampa pi tolong... pi bantu... yang nak bagi kat PAS sangat tu pasai apa? Heran betul laaa dengan gelagat manusia zaman cyber nie..

RM4b tu banyak boleh round satu Malaysia dan dapat bantu ramai orang yang susah serta daif.. Hampa pi la cari rumah2 org yang dah bukan macam rumah lepas tu bantu buat balik ka bagi elok.. Bukan setakat negeri Kelantan saja tapi semua negeri-negeri di tanah Melayu nie hampa boleh bantu...hihihi..


Hmm itulah resam manusia... persoalan aku sampai laa nie masih bermain dibenak fikiran aku ialah mana mai RM4b tu???... LHDN x mau siasat ka tentang duit tu atau SPRM yang patut siasat... Nasihat aku "jangan dok penaya orang takut nanti kita kena penaya balik"

p/s: aku nie pun anak yatim juga... boleh laa hampa huluq cikit...

Tiada ulasan:

Yahudi musuh Islam