Member Aku:

Jumaat, 19 November 2010

19 November 1985 - Al Fatihah

Assalamualaikum...

berapa ekoq lembu dh terkorban?.. hihihihi... Sempena Raya Haji nie ramai yang sibuk dok buat korban sama naik dgn aku gak.. Tempat aku saja ada 7 ekor lembu dan 6 ekor kerbau... hmmm jenuh mkn daging minggu nie... sampai badan pun dok bau lembu lagi ni...

Balik pada tajuk en3 aku kali nie.. kepada para sahabat yang dok melawat blog aku nie tanpa rasa jemu jom la kita bersama2 sedekah Al Fatihah kepada para syuhadah yang gugur pada peristiwa Memali.. Aku maleh nak cerita tentang peristiwa nie, saper yg rajin check en3 aku tahun lepas...

Kita dok seronok korban haiwan kekadang tu kita lupa pada yg terkorban demi menegakan keadilan dalam Islam... Tunggu gambar majlis korban tahun nie kat tempat aku yer... Wasalam...

Tiada ulasan:

Yahudi musuh Islam