Member Aku:

Sabtu, 17 April 2010

Planning......

Salam,

Hari Sabtu merupakan hari yg amat bosan buat aku... keje tak ade tp kena mai opis jugak.. hmmm.. nk wat cam ner dh keje aku cam nie... mai jugak laa melanggut depan PC..

Hari nie aku cuma nk kongsi gambar terbaru anak aku yg lahir pada 22/01/2010. Anak yg ke empat..7 tahun kawin dh ada 4 orang anak.. hehehe rezeki, takkan nk buang dlm tong sampah kot..

Ada org planning "merancang".. ada yg berjaga.. Tapi aku tak kisah, klu dh nk kena aku terima saje dgn hati terbuka sbb ada org dh bertahun khawin tp x dpt anak.. Aku yakin yg Allah Taala tu tidak bodoh.. Kalau dia cipta mahluk, sudah pasti dia akan sediakan rezeki utk mahluk itu.. Tak akan Dia cipta utk dipersiakan..


MUHAMMAD MUQRI


Pada tanggal 22/01/2010 jam lebih kurang 7.15 mlm dalam keadaan angin ribut yg kuat maka lahirlah putera aku yg ke empat. Muhammad Muqri selamat dilahirkan di Hospital Raja Permaisuri Bainun Ipoh.. Aku yg dok tunggu dari tengahari dengan 2 orang lagi hero aku.. biasa la perangai anak aku yg 2 orang tu bukan reti nak duduk diam.. Nak tinggal bini aku dlm labour room tak sampai hati.. bila dok tanya 'misi' dia kat belum lagi.. Dekat pukul 8.30 baru 'misi' beritahu yg bini aku dh selamat bersalinkan anak lelaki... Baru lega hati aku.. nak balik tidok pun dh senang hati sebab semua dah selamat... Bila bini aku dah ditempatkan ke dalam wad, baru aku balik dgn hero-hero aku..

2 ulasan:

~syafa~ berkata...

tahniah atas kurniaan cahaya mata..
anak ramai x pa..rezeki Allah..Islam pun suka byk ummat..moga acuan Islam sebati untuk didik anak2..

Dama-Ulan berkata...

terima kasih kerana memberi komen didalam blog sy... bagi sy hidup ini bagaikan telah ditetapkan oleh sang Pencipta..

Dunia ini hanyalah satu penipuan...
Manusia pula tidak mempunyai kuasa untuk membentuk masa depan kecuali dgn keredhaanNya...

Wallahualam...

Yahudi musuh Islam