Member Aku:

Selasa, 12 Oktober 2010

10.10.10.10.10...

Assalamualaikum...

Hihihihi... 10 satu... Orang lain dok sibuk menceritakan detik dan sejarah yang berlaku pada tanggal 10.10.10... tetapi aku plak menjadikan angka ini untuk menjadi seorang usahawan... hihihihi cam projek besar..

Foot patch detox.. itulah barangan yang cuba aku promosikan kepada kawan2 serta jiran2 aku kat umah... Asal cerita nie bermula bila aku menggunakan foot patch, tetapi waktu itu aku beli kat kedai ubat.. Harga dia RM35.oo untuk 10 keping, hasil dari penggunaan koyok ni aku dapat kesan positif.. Oleh kerana harga dia RM35.00 maka tak dapat la aku pakai selalu.


Nak jadi rezeki rupa2nya cikgu sekolah aku menjadi stokis untuk foot patch dan harga yang ditawarkan lebih murah dari apa yang aku jangkakan.. hmmm aku borong laa pastu aku packing balik dan jual.. Alhamdullilah tak sampai seminggu dah dapat modal balik.. Semalam sewaktu perjumpaa meja kopi kat pekan Tambun aku berjaya jual 40 keping kat ahli2 aktif meja kopi... hihihihihi... siapa nak bleh contact aku... khas untuk member blog aku harga bleh runding...

Tiada ulasan:

Yahudi musuh Islam