Member Aku:

Selasa, 15 Jun 2010

Perjuangan yang tak sudah...

Assalamualaikum..

Sejak dua menjak nie terlalu banyak komen yang aku dapat berkenaan krisis di Palestine.. Ada orang kata tak bagus dan ada juga yang kata bagus.. Kenapa bagus?.. dia orang jawab..kalau Yahudi dapat dihalau dari Palestine dan Islam mula memerintah dunia maka hari kiamat dah dekat... laaa jadi lagu plak.. abeh yg orang Islam Palestine kena bunuh lagu mana pulak?... dia orang kata biaq pi.. aduh... rupa-rupanya ada juga kawan2 aku dikalangan 'mangkuk', selama nie aku ingat dok berkawan dengan orang...

Dunia dah tak boleh nak buat apa dah.. Macam kita juga la rakyat Malaysia, hanya setakat boleh buat 'demo' sana sini.. bagi meriah cikit..

Selagi US menjadi kuasa tunggal dunia maka isu Palestine tak akan ada perubahan.. Secara logik, mai kita pakat pikiaq ramai2.. ada akai ka bantuan manusia ke Gaza dengan mudah dirampas macam tu saja.. Mana PBB, mana NATO, mana US.. kemana suara ini semua...senyap! diam! jadi batu...

Negara2 Islam harus sedar dan bangun dari tidur yang dibuai kemewahan dunia. Ingat la cikit yg kita nie dok menggaku Islam nie.. sbb akhir hayat kita nk pi mana? lepas tu nak jawab apa pulak?

Negara2 Islam wajib membuat satu pakatan sulit bermula dari sekarang macam mana Zionis menjalan gerakan bawah tanah suatu masa dulu untuk mencapai hasrat mereka. Gerakan ini wajib mengariskan satu Revolusi sefahaman dimana:
1. Produk Yahudi Laknatullah dan sekutunya diharam terus.
2. Menahan penjualan minyak kepada Yahudi dan negara2 sekutunya.. (kalau depa nak juga, suruh depa beli melalui negara ketiga.. harga lain la cikit..hahaha pada muka).
3. Membantu dari segi ekonomi negara kuasa besar yang lain spt. Russia, China, Jepun supaya kuasa besar dunia boleh seimbang balik..
4. Menghalalkan produk cetak rompak dari jenama Yahudi dan sekutunya. (Baru depa ada akai bila produk depa dok kena cetak rompak).
5. Menubuhkan satu dana bagi Negara Islam. (lebih kurang bank Islam dunia.. mana negara Islam yg nk pinjam tak payah cari IMF).
6. Menubuhkan pasukan bantuan kemanusian. (mana negara Islam kena bencana dah tak payah harap PBB, kalau PBB yg minta tolong kita caj depa).
7. Akhir sekali mengistiharkan Yahudi Laknatullah dan sekutunya adalah musuh kerana mereka telah melanggar hak asasi kemanusiaan.

7 Revolusi diatas tak boleh laa dibentang dan dibincang secara terbuka lagu mana OIC dok mesyuarat. Kita ikut la cara Mossad, berjalan bawah tanah walaupun terpaksa tunggu lama akhirnya mereka berjaya untuk takluk seluruh dunia.. Lagu mana dok jadi la nie.

Yang kita tak dak kerja lain, selain dok 'demo', bakar bendera, pijak patung dan last sekali lari dari FRU... hahahahahaha... Sekiranya tiada langkah drastik yg diambil dari sekarang, aku pasti Yahudi akan takluk negara2 Arab pulak suatu hari nanti dengan alasan tanah Palestine dah tak muat untuk bangsa Yahudi.

Untuk melawan suatu kuasa yg kukuh dan kuat seperti Yahudi Laknatullah nie. Kita harus melumpuhkan sistem ekonomi mereka dahulu bukan dengan cara lawan secara berperang. Wajib bagi kita boikot produk Yahudi dan halal bagi kita untuk cetak rompak barangan depa. Sekiranya ekonomi Yahudi Laknatullah dapat digugat dan terdapat kuasa besar yg lain selain US. Insya Allah kita boleh menjatuhkan rejim itu dari terus menguasai dunia. Selagi ekonomi dunia dan kuasa dunia milik US sepenuhnya, maka apa yg berlaku pada hari ini akan terus berlaku dan dunia hanya mampu melihat pada kekejaman Yahudi Laknatullah. Apa yg boleh kita buat lagi??? Ber'demo' la kita kat depan masjid, depan kedutaan... Sedangkan ianya tidak memberi apa2 kesan dan tekanan pada mereka..

Tiada ulasan:

Yahudi musuh Islam