Member Aku:

Sabtu, 27 Mac 2010

Apa akan terjadi... pasti akan terjadi...

Salam,

Dah macam lagu M.Nasir la plak.. itulah kebenaranya kalau dah hidup atas muka bumi Allah nie. Tiada yg lebih berkuasa melainkan Allah s.w.t sahaja.

Apa nk jadi pada negara Palestin setelah Yahudi laknatullah akan membina penempatan haram di bandar Baitulmaqdis.. Amerika Syarikat... cisss nama pun dah syarikat, mana bleh caya lagi kerana yg pasti mereka hanya mementingkan keuntungan.

Pendatang Yahudi yg merempat dibumi para ambia secara keganasan cuba merampas negara Palestin itu supaya menjadi negara Israel.. Rundingan damai sehingga ke hari ini tak jadi2 jugak.. Yang pasti Yahudi nie semakin hari dok rampas tanah dari penduduk Palestin sedikit demi sedikit..

Kenapa?.. Ini juga adalah disebabkan salah satu sebab musabab yg mana membuktikan
kebodohan para pemimpin Islam dinegara itu sendiri. Politik di Palestine juga tidak stabil kerana perebutan kuasa pemerintahan. Tapi yg peliknya sehingga ke hari ini tiada mana parti politik Palestine yg berjaya menubuhkan kerajaan untuk memerintah negara Palestine sebagai mana negara2 lain yg mempunyai kerajaan didunia ini.

Apakah masyarakat Palestine juga berpuak2? Atau mereka masih mementingkan darah keturunan? Ini adalah parasit didalam diri umat Islam yg akhirnya menjadikan masyarakat itu berpecah belah.. kalau nak citer tentang Palestine nie.. hmmm aku rasa dah banyak entry aku sebelum ini menyentuh tentang pekara nie..

Kali ini kita hanya dapat melihat sahaja.. Suatu hari nanti dapatlah kita sama2 berasa bangga apabila Yahudi laknat itu dapat menguasai sepenuhnya negara Palestine.

"Sakit dada aku bila kenangkan Palestine"

1 ulasan:

hentian berkata...

Mari sama-sama kita doakan muga Islam berjaya satu hari nanti.

InsyaAllah, Palestin akan selalu dipelihara Tuhan!

Yahudi musuh Islam