Member Aku:

Khamis, 11 Februari 2010

Yahudi di Malaysia..... Subahanallah....

Salam,

Yahudi di Malaysia @ rakyat Malaysia yang macam binatang....
Hampeh betul pagi ni bila aku baca surat khabar... ini bukan isu politik atau isu liwat-meliwati... ini isu tentang manusia durjana yang sama taraf fikiran dengan binatang... nak aku jelaskan lg... binatang yang seperti babi, anjing.....

Manusia yang mempunyai akal tetapi tidak digunakan dengan sebaiknya... ada nafsu pun tak digunakan dengan sempurna.. Jadi didalam setiap membuat keputusan mereka tidak akan membuat pertimbangan dengan baik.. biasa la kalau dah binatang..

Dalam minggu ini kalau tak silap aku dah ada 2-3 kes yang macam ni.. Tapi kes hari ni lagi sedih kerana seorang bayi perempuan mati digigit semut dihadapan sebuah masjid di Melaka.. Tak sanggup aku nak baca habis cerita ini..


Hanya Allah s.w.t yang dapat menghukum mereka ini....

3 ulasan:

Nur_Ma"Khairatun Hisan" >Cikgu Akma Kasim berkata...

Salam...moge manusie2 itu diberikan kesedaran dan ingat setiap ape yg kite lakukan akan dapat balasannye..moge kite tidak tergolong dalam manusie2 yg tidak berperikemanusiaan..i'Allah.

Firdaus berkata...

Laksanakan hukum Allah, mesti kurang orang nak berzina, mesti kurang kes anak luar nikah.. :)

Dama-Ulan berkata...

Salam,


Terima kasih kerana memberi komen..
Tapi bagi aku, kalau kita laksanakan hukum hudud sekali pun.Jika manusia itu tidak diberi dengan ilmu agama yg sempurna pun tak guna juga. Takut nanti lebih ramai yg menjadi penentang agama..

Ramai orang yg pandai baca Al Quran dan ramai juga yg buta Al Quran.... Islam itu bukanlah hiasan utk kita pertunjukan tetapi Islam itu adalah peganggan untuk hidup kita di muka bumi ini...

Sekian...

Yahudi musuh Islam